Den tjugotredje december tjugohundraåtta...

...hade jag en ovanligt fin dag. Först en liten promenad med Linnéa i ett frostigt Gbg. Därefter fika och julklappsbyte på Carma med Linnéa, Emma och Issa. Fick fina hårspännen och strumpor samt en bok, Alkemisten, som verkar lovande. Linnéa hade gjort en vacker tavla och sammanfattat festivalsommarn 08 på baksidan. Så fin att jag fick en klump i halsen. Älskar er så fruktansvärt mina änglar! Ni låter mig låna era vingar så jag kan flyga med er till stjärnorna.




Nu har jag precis slagit in dom sista paketen och känner jag mig fullständigt matt men rätt nöjd. Borde städa rummet som mer och mer börjar likna Hiroshima. Får nog bli till att lacka naglarna istället, röda Julaftonen till ära. Ser inte fram något vidare mot morgondagens övningar. Saknar helt julkänsla, trots att Fairytale of new York med Håkan går på repeat på stereon denna kväll. Men det gör inget, för just idag känner jag mig nästan bra.


Kommentarer
Postat av: sofia

Underbart fin tavla alltså!

God jul på dig!

2008-12-25 @ 00:20:01
URL: http://neverfantasize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0